torsdag 7 augusti 2008

Sol och regn!

På fredagen åkte jag ut till Ringsö. Det var mycket bra väder då. Jag sov i båten några nätter. Gardiner har syrran fixat så jag slipper insyn. Här är de inte färdigsydda, men funkar ändå. En del regn blev det sen.

Jag var tvungen att flytta båten pga blåsten. Det blåste rakt in och gick stora vågor. Här ska igentligen en bojpråm ligga, men den användes någon annanstans. När jag flyttade båten så regnade det massor och det mesta blev blött i båten. Så jag sov inte mer i båten. Den här bilden togs 2 timmar efter jag flyttat på båten och då hade vinden vänt och det var helt lugnt vid bryggan.



Här åker jag från Stallarholmen. Det här är Kolsundet som är mycket smalt och det finns en del grund. Fråga Dennis om det. ;-)


Hemma i Södertälje igen.




Inga kommentarer: